00.03

Jaha då var julafton över för den här gången. Har haft en trevlig och lugn kväll hos mormor och morfar med god mat och roliga julklappar :)

Måste säga att jag blev impad av min storebror som lyckades med två fullträffar från monki, en over size tröja i svartvit randig och en skjorta som är röd blå rutig riktigt fina och kommer användas flitigt av mig:)

Är annars väldigt nöjd med min julklappar :)


detta är då vad ja fick, salt & pepparkvarn, en externhårdisk, pasta kokbok, rakhyvel, tre tröjor från monki och en mobiväska från monki, sen som inte syns på bild, presentkort på ur & penn, presentkort  på Vila spa, slalomstavar och så klart pengar :)

Lite övriga bilder från kvällen :)



Här ser ni på ett ungefär vad ja hade på mig =P

Bytte senar till lite bekvämare kläder, tröjan från monki av jakob :)




Over and out :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback