dan före dan

nu packas det sista inför en vecka i solen=D tror att jag fått med mig allt och om inte så förblir det hemma!
ska möta upp emelie på matfesten vid halv 3-3 nångång och sen jobba till stägning innan mamma skjutsar mig till thea där natten spenderas innan vi imorron far =)
så uppdateringen här lär ju inte vara på topp kommande vecka men ni får klara er och hade bra för det vet ja att vi kommer ;)

ajdå

okej sorry att updateringen inte vart på topp, har bara inte haft lust!!
kan väl göra en kort summering av dom senaste dagarna:

- sagt förväl till bästa johanna som flyttat söder ut =(
- jobbat klart sommar schemat men schemat fortsätter ändå =)
- varit med emelie
- försovit mig innan öppning!!
- börjat fundera på packning till spanien
- sagt hejdå till några på jobbet som ja mest troligt inte kommer att jobba nå mer med =(
- stått p-vakt på myckle cupen

jaa det är nog det ja har sysslat med i helgen, mest jobb alltså, och imorron lika så! jobba 9-17 sen match i bjurfors eller nått sånt :P

tisdag

igår hälsade ja på på mammas jobb innan thea kom och vi gick lite på stan och sen började vi på en packlista!! sen for vi till stugen och plockade blåbär och bara chillade! idag sovde vi länge och sen oga av tråkväder for vi till stan tidigt, nu ikv har jag spelat match som vanns med 8-0 så det var kuligt!
imorron blir det att träffa emelie och johanna en sista gång innan hon far söderut =( sen blir det jobb och dessa 4 lediga dagar var över, men det gör inget :)

sol

igår jobbade ja mitt längsta pass denna sommar, 10 timmar blev det, gick faktist väldigt bra dagen  gick hyfsat fort som tur va =) efter jobbet träffade ja några klasskompisar på polaris innan vi gick ut på mollys, blev inte där så jättelänge för jag höll typ på att hungra ihjäl så jag och thea lämnade kring 1! sen kom en lämnad philip och sov här också för han hade tappat bort john där han egentligen skulle sova :P
vi vaknade kring 10 idag och sen gick thea och philip ner på stan och jag for och handlade, har även hunnit sitta i solen en stund vilket var grymme, ikv väntas middag hos johanna med lite folk som en "hejdå" middag för johanna som far till jönköping på torsdag =(

dessa två har tur som har mig som vän och en stor lägenhet nära stan ;)

gokart

har ont i händerna och fryser men nu har man provar gokart för första gången iaf, och ja det var kul men jag blev lite feg (A) vågade inte riktigt gasa så mkt i svängarna men kul att ha prövat =)
nu blir det att ta det lugnt och sen imorron väntas ännu en dag av jobb =)

hoj

spanien

i söndags bokade jag och thea hotell i spanien så den 26/8 sitter vi på flyget mot varmare breddgrader =D
idag står jobb på schemat och sen lite gokart med trevliga arbetskolegor!!

här kommer vi må gott i en vecka =)

lördag

for ut på en inlines tur idag innan stan fick sig ett besök, inhandlade lite nya ansiktisprodukter och kikade runt lite.
Kl 18 mötte ja upp emelie och johanna på ica där middag köptes och sen for vi vidare till mig, kött och potatisgratäng stod på menyn idag, mkt gott =) resten av kvällen vet jag inte riktigt vart den tog vägen men mycket tjoller hans iaf med, kvällen blev ungefär som den bruka och efter att johanna farit hem fortsatte jag och emelie jobbsökandet!!
känns tråkigt att min lilla johanna snart lämnar skellefte för jönköping men tror det kommer bli toppen ändå, nu får man ju en anledning att fara söderut nångång =)

imorron kväll far jag till thea och spenderar kvällen och natten där innan jobbet kallar på måndag!!
nu> sängen, gonatt allihopa!

(valborgs -11)

räkor

har kommit hem från jobbet för en stund sen, har jobbat från 4 så inte ett så jättejobbigt pass idag! innan jobbet for mamma, pappa, mormor, morfar och jag till stackgrönnan för att äta räkmacka och även åka båten som dom har där då åker man längsälven upp till bergsbydammen och tillbacka, riktigt skönt faktist i denna värme att vara på vattnet!

imorron står jobb på schemat och sen träning, mamma kommer mest troligt hem och sover i stan imorron också så det blir mysigt =)

tisdag

har inte haft tid att skriva så mkt hära dom senaste dagarna, har jobbat och vart i stugan!
efter jobbet i söndags for ja och såg andra halvlek av våran march som vanns mot bureå sen rullade bilen mot stugan för lite avkoppling och middag med mamma och pappa. på måndagen for jag och mamma till furugrund och åt vofflor sen tog jag mig an vindsurfinggrejorna som pappa hade tagit fram. Kan väl säga att jag inte var nån hejare på det men i slutet klarade jag faktist av att stå på brädan och hålla i seglet, dock lite fail att det inte var så mkt vind så jag tog mig ingenstans =P men det var kul iaf, nu skulle jag bara vilja prova vågsurfing också det verkar ganska ballt!!
idag har jobb stått på schemat och sen match med utvecklingslaget, fick hoppa in som forward vilket var kuligt, lyckades få in 3 mål av 7 chanser så det känndes lite surt att missa så mkt men det gjorde egentligen inte så jääätemycket för vi vann med 12-1 så!!!!
resten av veckan består av jobb med en ledig helg så det blir bra, se blir nog en utlandsresa snart bokad med thea =)

näe nu ska ja slå på nått att se, hade!!