hemma

hemma igen efter en dag plus kväll i burträsk. Kan säga det att det vár inte jättekul att köra dit i snöyret, men som tur var så hade jag Mattias och Anna i bilen och höll mig sällskap annars hade det vart lite segt och jobbigt :P Men konserten gick bra och hemfärden gick fint, det var typ skönt att köra på kvällen och sen så snöade det inte lika mkt då som tur va :)

imorron var det tänkt att jag emelie och johanna skulle fota men nu ska emelie jobba så det blir bara jag och johanna så om nån känner att den vill vara med så får ni jättegärna höra av er, skulle egentligen behöva nån fler kanske! För jag ska ta lite porträtt bilder till fotot som ska vara klart i veckan (A) men vi får väl se jag hoppas det löser sig, skulle även vilja fota nån kille det blr annars bara tjejer menmen....

har itne så mkt kul att skriva så kom gärna med förslag om vad ni vill läsa :)
(thea ja har fortfarande kvar dina, dom kommer ;) )

slänger in en bild från konserten förra fredagen på nordanå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback