Idol!!

Sitter i min ensamhet och ser idol finalen :) hoppas ändå att Jay vinner ja menar minnah är också väligt bra men hon har ju som redan åkt ut en gång men egentligen så är jag inte så brydd :P

Åh gympan var jätterolig idag, Niklas och Julia gjorde det väldigt bra och dom hade precis sånnt som jag gillar typ såhär staffer och lekar, och sen våran klass är ju så tävlingsinriktade och då blir det kul :)

Sen gjorde jag verkligen ett fynd på stan idag, för jag tänkte köpa en långklänning från hm den skulle kosta 249 men det var 10% och sen hade mamma en rabatt på 50 kr så den slutade på 174 eller nått sånt, råvärt :)
Efter det var det en snabbätning på Kriti och sen direkt till konsert på nordanå :) konseren gick bra men vi var inte med så jättemkt men det var kul att sjunga iaf :P


(ursäkta kvallan,tagen med mobil )

(kommentera om ni vill se bilder på shoppingen eller klädel för kvällen:) )
Och Thea: kanske ;)


Kommentarer
Postat av: thea

jag vill!!!! :)



Kanske vad??? haha, jag vet inte vad jag har skrivit (A)

2010-12-11 @ 13:59:23
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback