korvstroganof

går kvällen blev väldigt trevlig, började med ett glas champagne till välkommsdrikn (inte jättegott kan ja säga) sen mingel och tillsist middag som bestod av potatisgratäng, kött, fisk och grönsaker efter middan blev det lite lekar för som chefer som slutar och så, sen mingel och dans :)


Vaknade 10.45 (A) snackade med emelie och johanna som tydligen ändå lycksdes sova längre än mig :P jag förstår inte hur dom kan sova så länge :) emelie hämta iaf upp mig sen mötte vi upp johanna på stan kollade lite och gick sen och fikade :) fick med mig en blå ögonskugga från make up store och ett 4 pack med skuggor från hm så imorron blir det äntligen lite nya skuggor :)
blev tydligen frisör imorron också åt emelie så det ska bli roligt :)

näe nu väntas strax mat sen ikv blir det att fara till träningen för att kolla på och höra lite info :)


slänger in en bild på Malin, jag och Hanna från igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback