mina framtidsdrömmar

det är ju snart dags för studenten =/ lite konstigt känns det ändå, ja menar vad ska man göra sen av sitt liv :P nu får man ju en massa frågor om vad man ska göra sen av sitt liv typ vad man ska jobba med eller pluggat till. Och ja vet verkligen itne vad jag vill jobba med. Jag vill självklart ha ett jobb som jag  trivs med och som jag vill gå till varje dag, men jag tror inte att jag skulle vilja bli fast på typ ett kontor och bara sitta där utan jag vill göra nått lite mera kreativt på jobbet. och självklart jobba kring och med mycket folk så man itne blir själv :P

Men jag har ävne många länder jag skulle vilja resa till och upptäcka! Så innan man skaffar sig ett liv med hus, fast jobb, familj så vilja jag resa lite :) skulle itne säga nej till att typ fara till alperna och jobba där eller på nån annan skidanläggning :)

Nästa år har jag inga större planer på att plugga direkt men om jag under våren kommer på vad ja vill plugga till så kommer jag nog söka det så fort som möjöligt så man blir klar :P så mest troligt bli det att jobba vem vet kanske gör ja som brorsan och far till norge eller så jobbar jag här eller far nån annanstan har inga dirketa planer än men vi får se vad som erbjuds :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback