Orkar inte vara förkyld längre..

åh ja orkar verklgien inte vara förkyldlängre, att jag aldrig kan få känna mig frisks =P Jag hoppa det försvinner nu om jag tar det lugnt kommande vecka, men vi får väl se är ju som van att alltid vara lite små förkyld att på direkt jag känner mig bättre och tränar så kommer det tbx igen =P jobbigt men ja hoppas få svar på mitt mail snart så får vi väl se vart de bär :)

Ikv bli det mest troligt att vara hemma med mamma och pappa och se nån film, jakob är snart hemma men tydligen skulle han iväg ganska fort igen, inte förvånad ;)

Och imorron är det julafton, känns väl inte riktigt som det men dte bli nog mysigt iaf, hoppas på roliga julklappar och god mat så blir det perfa :)


Blir dock inte alla imorron utan bara vi och mormor & morfar lite synd har itne träffat västeråsarna sen i sommras så dom är lite saknade, men ursvikarna kommer hit på söndag så då får man träffa dom iaf :D
Näe nu ska ja sluta svamla :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback