Söndag!!

Då var det söndag igen och andra advent :) helt sjukt vad tiden kan gå fort ibland, denna helg har iaf bestått av jobb både torsdagnatt och fredagnatt så igår var jag ganska seg efter att ha kommit hem ca 03.40 så på dagen var jag och mamma och köpte nya jobbarskor till mig så att jag inte får så ont i fötterna :) Sen var jag med emelie och johanna på kvällen och såg Shrek 3 & 4 helt okej filmer :) Var hemma efter 11 så det var skönt att få komma i säng hyfsat i tid iaf :) Fick typ sova 11 timmar inatt så det var riktigt skönt, få ta igen lite timmar :) sen idag har jag vart runt på solbacken och sen julmrknade på nordanå med mamma och pappa. Sen träning och ikv blir det lite skolplugg och chill :)

Näe nu ska jag sluta skriva och gå och basta ist :) over and out

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback