00.14

Idag är det skyltsöndag så jag ska dit med emelie iaf får se om johanna följer med också eller hur det blir :)
Men först så ska jag och julia in finna oss i kyrkan kl 11 för en adventsgudtjänst som religionsläxa, det kan bli intressant :P
Igår (lördag) så jobbade jag till sju sen var jag hemma hela kvällen, min moster från västerås är här så jag ville träffa henne har inte träffat henne sen i sommras så det var kul :) Fick även se bilder från när dom var i USA och Costa Rica, ja blwv riktigt sugen på att fara dit så jättefint ut! Sen var dom på nått Universal Studios i Orlando som verkade jättecoolt med en massa berg och dal banor och typ 3D berg och dal banor som var från filmer :P vet inte riktigt vad det var så det är lite svårt att förklara med fränt var det iaf (A) så dit vilj ja fara nån gång i mitt liv :)

Annars så har jag jättemkt träningsverk från gympan i fredags då vi hade friitdrott, det var jätteroligt att få prva på lite med gud vad man inte var van att göra det jag är typ lämmen i hela kroppen =) men jag är ju ganska mkt av en tävlings tjej så typ få varända gren så ville ja ju antingen hoppa så långt eller så högt som möjligt och helst längst av tjejerna och så (A) menmen jag försöker att tänka att man inte alltid måste va bäst :) men det var kul, men jag hoppade lite för många gånger höjd för jag brände mig ganska mycket på axeln (A)


( i brist på nån bra bild, en från bågskyttet i höst)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback