cry me a river!

Kvällen har varit jobbig men bra! Tanken var ju som sagt att jag emelie och johanna skulle se Dear John och äta B&J sagt och gjort vi for till Emelie och satte igång filmen. Alla visste att den var lite sorglig och var beredda på att gråta. Men shit asså när filmen var slut satt alla verkligen och grät och för mig kom andra känslor in i bilden och vi kunde inte sluta gråta (A) Det var så skönt att bara få gråta ut åt allt och ingenting, så ett stort TACK till min änglar som orkar lyssna på mig och stötta mig dom betyder väldigt mkt för mig <3 Man behöver få gråta ibland även om man egentligen inte vet riktigt vad det är man gråter åt :)

Så nu har man förhoppningsvis slut tårar för ett tag :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback