Skola!!

Då var det måndag igen och jag har foto i 2 timmar, vi har varit ute och fotat lite men det är ganska kallt så vi gick in ganska fort igen =P

Imorrse så vaknar jag så klart med migrän vilket kändes jättejobbigt och efter frukosten mådde ja lite illa, men jag hoppas det går över snart :)

 
Kände för att slänga in en sommarbild att blicka tillbaka till nu när vintern har kommit och drömma sig bort till varmare väder :)

På söndag är det första advent och även skylt söndag vilket faktist känns väldigt mysigt jag hoppas bara att det inte är jättekallt då :) ska även jobba på lördag och min moster kommer upp i helgen så det ska bli roligt att få träffa henne igen :)
 
Jag hoppas att julkänslan kommer snart, måste bara komma på vad jag ska köpa till alla i julklappar =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback