"spösnöa"

(^julias fina uttryck ;)

shit så jobbigt det var att cykla idag, så smart som jag var s¨cyklade jag inte onödigt långt på hålet utan jag for och umgicks med mamma på hennes jobb på tuböle så det var skönt!
Sen på matten gick det faktist bra idag med men cykelfärden hem var inte ens lite rolig =/ Menmen det kommer snö iaf så det är ju bra så att man kan åka slalom snart =D

Ikväll tar vi oss an julias mat med den sista måltiden i vårt halv 8 hos mig, sen imorron är det skola som gäller och gympa på kombihallen, det ska bli roligt är sugen på att springa lite (A) efter det ska jag och Nadja snacka lite med Chrille han ville kolla lite inför skidskolan i vinter tror jag eller nått sånt, sen är det hem, duscha, ev locka julias hår (kommer ta timmar), käka middag, fara till ica och fronta sen ev emelie :)
Imorron lär det bli stressigt efter skolan jag får se om jag ens kommer hinna fixa julias hår är inte säker ;)




Annars helgen blir jobb på lördag och kväll tillbringas nog hemma då min moster är här och söndag är det ju första advent och skyllt söndag så då ska jag dit :)



(snart har vi väl så här mkt snö)

ps i helgen kommer bilder från alla halv 8 hos mig ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback