I have a dream a song to sing..

onsdag idag och har nyss vart på kören, alltid lika skönt att bara få sjung lite :)

åh igår på träningen så bestämde min högra fotbollsko för att gå söder så nu måste jag panik hitta ett par nya, men kommer ändå inte kunna spela med några nya i helgen så jag får lov att spela med en trasig :P
så jag och julia kollade lite på stan idag men jag vill verkligen inte ha någon annan sko än den jag har för den är ju skönast (A) men hoppas väl på att hitta nån lika skön men det känns inte så troligt för fotbollskor är som skönast när dom är trasiga :P

imorron 07.00 rullar bussen till Kobdalis :D vilket blir awesome ska äntligen få åka lite riktig slalom inte nå plogning baklänges eller så ;P kommer hem vid 6 nångång så ja hoppas på bra väder så man får njuta ordentligt :) och lunchen fixar thea och tar med sig lite nudelwok till mig, hon och julia som ska tillredas på muurikkan (?) kommer bli sååååååå gott ;)

nu ska jag försöka roa mig på nått sätt, hoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback