lördag

for ut på en inlines tur idag innan stan fick sig ett besök, inhandlade lite nya ansiktisprodukter och kikade runt lite.
Kl 18 mötte ja upp emelie och johanna på ica där middag köptes och sen for vi vidare till mig, kött och potatisgratäng stod på menyn idag, mkt gott =) resten av kvällen vet jag inte riktigt vart den tog vägen men mycket tjoller hans iaf med, kvällen blev ungefär som den bruka och efter att johanna farit hem fortsatte jag och emelie jobbsökandet!!
känns tråkigt att min lilla johanna snart lämnar skellefte för jönköping men tror det kommer bli toppen ändå, nu får man ju en anledning att fara söderut nångång =)

imorron kväll far jag till thea och spenderar kvällen och natten där innan jobbet kallar på måndag!!
nu> sängen, gonatt allihopa!



(valborgs -11)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback