sol

igår jobbade ja mitt längsta pass denna sommar, 10 timmar blev det, gick faktist väldigt bra dagen  gick hyfsat fort som tur va =) efter jobbet träffade ja några klasskompisar på polaris innan vi gick ut på mollys, blev inte där så jättelänge för jag höll typ på att hungra ihjäl så jag och thea lämnade kring 1! sen kom en lämnad philip och sov här också för han hade tappat bort john där han egentligen skulle sova :P
vi vaknade kring 10 idag och sen gick thea och philip ner på stan och jag for och handlade, har även hunnit sitta i solen en stund vilket var grymme, ikv väntas middag hos johanna med lite folk som en "hejdå" middag för johanna som far till jönköping på torsdag =(


dessa två har tur som har mig som vän och en stor lägenhet nära stan ;)

Kommentarer
Postat av: thea

haha taaaaaaaaaaaack <3



om du mot förmodan skulle vara ensam och övergiven i bureå någon gång står dörren till mitt rum alltid öppen för dej!:):)

2011-08-14 @ 00:52:00
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback