tisdag

har inte haft tid att skriva så mkt hära dom senaste dagarna, har jobbat och vart i stugan!
efter jobbet i söndags for ja och såg andra halvlek av våran march som vanns mot bureå sen rullade bilen mot stugan för lite avkoppling och middag med mamma och pappa. på måndagen for jag och mamma till furugrund och åt vofflor sen tog jag mig an vindsurfinggrejorna som pappa hade tagit fram. Kan väl säga att jag inte var nån hejare på det men i slutet klarade jag faktist av att stå på brädan och hålla i seglet, dock lite fail att det inte var så mkt vind så jag tog mig ingenstans =P men det var kul iaf, nu skulle jag bara vilja prova vågsurfing också det verkar ganska ballt!!
idag har jobb stått på schemat och sen match med utvecklingslaget, fick hoppa in som forward vilket var kuligt, lyckades få in 3 mål av 7 chanser så det känndes lite surt att missa så mkt men det gjorde egentligen inte så jääätemycket för vi vann med 12-1 så!!!!
resten av veckan består av jobb med en ledig helg så det blir bra, se blir nog en utlandsresa snart bokad med thea =)

näe nu ska ja slå på nått att se, hade!!


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh vad kul, vars ska ni fara? =)

2011-08-02 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback