it´s christmas time!

dagen spenderades somsagt på mammas jobb med idrottlektioner, kan väl säga att gympalärare ligger inte så högt uppe på min lista över potentiella arbeten...
så i och med att städandet inte blev av på dan så blev ja tvungen att ägna kvällen åt den roliga sysslan..men nu känns det bra iaf, jag har stöka bort en massa saker från mitt rum och flyttat om lite grejor så nu känner jag mig nöjd samt att jakobs rum är redo för hans hemkomst!
Imorron får jag förhoppningsvis en lite sovmorron innan ett spinningpass väntar följt efter ett jobbpass så det blir bra. Det blir mkt jobb denna vecka och de lär vara mkt folk i veckan också så det blir nog bra hoppas jag för då går dagarna fort och då är det snart jul! Sen så kommer både jakob och johanna hem i veckan så det gillas mkt stark =)
kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback