blää

sitter och håller på med en historia uppgift som aldrig verkar vilja bli klar :P
sen viill inte nacken sluta ta ont utan ja har typ ont verje  dag vilket också gör att jag typ får huvudvärk =/ så säger itne nej om någon magisk massör lr nån skulle dyka upp för att ge mig lite massage ;) men om ej så har jag faktist en massage tid inbokad nästa vecka på Vila för mitt presentkort som jag fick i julklapp, det känns guld :D synd bara att det är nästa vecka (A)

annars idag så har jag vart i piteå på högskolemässa och kolla lite på olika skolor samt lyssnat på Blondinbella trodet lr ej men hon var duktig och intressant att lyssna på, för asså fatta så sjuktmkt hon har gjort och hon är bara 20 år, helt sjuk :)

ikv blir det nog bara att chilla och förhoppningsvis bli klar med historian fick som sagt lite mera tid över ikv iochmed att skidskolan blev inställd för att det är så förbanskat kallt =S ber typ till gudarna att det blir varmare men det verkar itne som att det kommer bli det men hoppas kan man alltid ;)

näe bäst att återgå till historia skrivandet =S


slänger in en snygg bild på mig och thea från årets skolhockey :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback