hockey

idag gick den årliga fl-hockeyn av stapeln :)
killarna skulle spela kl 10 och 11 så jag gick upp till ladan innan tio så att jag skulle kuna se dom, dom vann första matchen sen förlorade dom tyvärr den andra så dom gick itne till final.:P
sen kl 12 var det dags för oss, jag lånade utrustning av matte k som vanligt (A) iaf vår fösta match gick så där lr vi förlorade med ett mål :P sen den andra matchen så spelade vi mkt bättre och vann den med typ 5-1 lr 5-2 vet inte riktigt så vi trodde att vi hade gått till final då men näe inte det utan hade vi gjort ett mål till så hade vi gjort det så det var ju lite synd men vi är ändå nöjda med dagens insatt och det kände ganska skönt ändå att slippa spela en match till för det är sjukt jobbigt (A)

ikv blir det att vara med emelie och johanna, får se vad vi hittar på för kul :) sen imorron väntas jobb och kvällen oplanerad men nått kommer säkert upp :) sen söndag är det match som gäller :)
så nu vet ni vart ni har mig :)


slänger in en bild från förra året, en från idag kommer senare :)
hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback