luleå :)

var som sagt till luleå idag, ett gäng på 9 tjejer som satte sig på bussen 07.40 =/ kondes mkt jobbigt, vaknade faktist och funderade verkligen varför jag skulle upp, tog ett tag innan det kopplade att det var luleå jag skulle till :P
hade en mkt trevlig dag i luleå med bra väder och ett gäng härliga tjejor :D köpte två tröjer och hör och häpna ett par skor (A) dock inte balskor som jag var ute efter med ett par härliga kängor som blir perfekta nu i vår :D:D

Sitter just nu i sängen och ser tv med Johanna :):) väntar på att mamma ska ringa för att fara och hämta henne sen blir det sova :)
imorron väntas träning i norsjö men får se hur mkt jag ska träna har typ nysigt hela dagen idag och näsan är svår att anndas i =P


Kommentarer
Postat av: theiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

visa dina shoppingfynd! :):):):)

2011-02-27 @ 11:22:39
URL: http://holmqvist9.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback