yesterday

Gårdagen bestod av jobb mellan 9-17 sen cykla fort hem för at byta kläder och sen kom johanna vid kvart i 6 och hämtade upp mig för middag på olearys, mkt gott och trevligt :) satt där till typ 8 då vi for på ica och köpte B&J sen till mig och se melodifestivalen, tycker väl inte det var superbra artister men efter det så drog vi igång The proposal och skrattade till den innan johanna for hem :)

idag så ska ja snart hämta upp linn och julia sen far vi till skelleftehamn och testar göra eskimåsväng med kanot :S kommer typ dö känner mig ganska nervös iaf :P

sen hem och se OTH sen solsidan och timeout så kvällen bli lugn :)
nu ska ja fortsätta läa min bok innan ja ska iväg :)
hoj!


skolavslutninen -10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback