yeyy

har inte skrivit på hela helgen så jag ska lite snbbt berätta hur helgen sett ut :)
som sagt i fredags var jag med emelie och johanna hon johanna vi gick och hyrde två filmer som vi såg sen i lördags jobbade jag och  for sen till johanna där vi såg melodifestivalen och sen lite Björn Gustafsson, sen idag har jag lagt pussel och sen match :)

Matchn gick väldigt bra vi vann med 4-0 och jag fick till och med göra ett mål lr ja ida sköt på mig och jag ryggade in den men jag gjorde mål iaf :D så i och med match vinns blev det för andra året i rad serie vinnst också, yeyy ;)

imorron skola till 11 sen stan hoppas ja får med någon, måste köpa present till mamma sammt en skjorta till beatles konserten i början av mars  :)


slänger inte en snygg bild på några i laget som värmer upp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback