1:a dan av 6 veckor

har gjort första passen på sommarjobbet idag, kändes inte så jättejobbigt faktist! Känner att jag har haft bra veckor att vara ledig på så jag klagar inte!! Han med en löptur innan jobbet också, känner mig typ hurtig nu bara för att jag följer vårt sommar schema!!

Imorron är jag ledig så då blir det att vara med emelie och johanna, dom jobbar dock men johanna morron och emelie kväll så blir inte ensam iaf=) ska även till kotknäckarn igen för att fixa till min nacke som spökar igen och tar ont, så hoppas att det blir bättre med det efteråt!!
var som sugen på att spela volleyboll nån dag också, dock verkar det ju bli regn imorron så då är det ju itne jättekul, men nån anndag så om någon är sugen så är jag på!!


tänk att det är över en månad sen vi gick på balen och tog studenten, känns absolut inte som så länge =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback