bilder

idag trots vädret har jag varit duktig och städat lägenheten, bara för att jakob kommer hem imorron och när han är hemma sover jag i mitt egna rum så nu var det dags att ta bort alla kläder från hans rum och göra snyggt så då passa ja på att städa lägenheten, ska även tvätta ikväll vilket verkligen behövs (A).

gårkvällen på myckle blev väldigt trevlig och trots spöregnet på dan så visade sig solen på kvällen och vi fick njuta ute av solen! Har tyvärr inga bilder från igår då kameran fick slut batteri i fredags!!



Bilder från i fredags:














fick tyvärr inte enskilda bilder på alla som var där, men några iaf!!

jag tror ni själva ser vad som pågår =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback