inte kul

kom på idén att jag skulle gå ut och gå en lång och skön promenad så sagt och gjort träningskläder och skor åkte på och ipoden startades. Tog mig ungefär 20m sen dog batteriet i ipoden....aja fortsatter väl utan musik ändå och kommer på längs vägen att jag ska gå till byggmax och hälsa på johanna en sväng. Japp styrde vägen dit, när jag kommer till sjungande/brännan så känner jag att högra hälen börjar göra ont och att ett skavsås ligger på lur....så jag tänkte att om ja går till johanna så har dom säkert nått skavsårsplåster...hade dom det nej!! fick ett vanligt plåster i hopp om att det skulle funka hem iaf, men icket gjorde fortfarande ont så efter en bit plågande så tar jag av mig skorna och fortsätter i sockar, gick ju som bra till ja känner att det inte är jätteskönt för knäna att gå utan skor på asfalt! Så vid mamma mia åkte skorna på igen och plågan fortsatte en bit tills det verkligen inte gick igen, så skorna åkte av ännu en gång...men näe än en gång fick skorna åka på igen för benen mådde inte bra av asfalt så plågade mig sista biten hem och direkt ja landade hemma åkte skon av och foppa tofflan på sen rullade bilen till erikslid där skavsårsplåster inhandlades!!
Så så bra blev min promenad idag!!

Nu väntas snart att fara till bureå och ha en mysig kväll där, kommer bli kung :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback