så kan det gå..

hemma efter en mysig och spännande två dagar hos thea!!
först möttes vi i match där mitt lag blev det segrande efter 90min spelade, fick spela sista 30 som forward =D dock utan något mål från min sida =/


här tillbringade vi större delen av kvällen med fika, prat och mys

på morgonen åt vi frukost ute under ett solsegel!

sen passade vi på att ta vara på det fina vädret och solen som ville visa sig!!

sen cyklade vi till konsum och handlade lunch som vi njöt av vid älven i hembydsparken:)


planen med dagen var att cykla runt och fota lite fina kort i fin natur!

men olyckan ville spöka lite med oss så stakars thea stöp ner i vattnet med både cykel och kamera, så Åsa fick komma med bilen och hämta hem thea=( så min resterande tid i Bureå blev mest att bara sitt i solen/skuggan och ta det lungt brevid en haltande tjej!!
Men trots olyckan så var det som alltid supermysigt hos finaste Thea <3, vi får ta våran fotodag någon annan dag i sommar ist :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback