tråkigt

kom just hem från min mest troligt sista kör =(=( det kändes jättetråkigt, eller det kan bli en gång till och en sista konsert beror på om jag jobbar eller inte den 28 maj, men fatta så tråkigt att aldrig längre fara på kören på onsdagar kl 19 som jag har gjort större delen av åren sen jag gick i trean =( tragiskt, men jag hoppas att dom till jul har konsert i burträsk som alltid för då ska jag försöka beroende på vart jag är att fara dit och lyssna :)

ajaj det visar ju på att man blir äldre iaf, tragiskt men sant ;)
slänger väl in lite minnen från kören, dock bara från norge (var dom ända bilder ja hade på datorn :P)










fyndade lite fler bilder :)




många härliga minnen som sent kommer att glömas :)

nu > åter till religions pluggandet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback