what are words

har nog haft den äkligaste dissektionen idag nånsin, vi fick se får hjärna, skalle och öga. Inte det mysigaste kan jag påstå, blev tvungen att titta bort lite då och då. Men det är ju intressant iaf =)
har även varit och prövat balfrisyr idag och jag tror nog att det kan bli bra, hon gjorde det ju inte så noga och så idag så då såg det lite knasigt ut men jag tror ändå att det blir snyggt sen :)
sen imorron ska julia och jag fara och prov sminka oss inför balen så det känns bra sen är nästan allt klart, ska bara hämta väskan hos ida sen är allt fixat :)

idag skriver jag även på min sista inlämningsuppgift på gymnasiet och finslipar på sista talet sen är allt klart :) känns skönt men konstigt också:P

näe åter till historian som snart tar död på mig (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback