bilder

har fått bilderna får emelie nu:
i väntan på bussen till Jönköping
Pizza, bio och utgång på kvällen! Dock så knäpptes inga bilder men Tintin 3D sågs och sen när vi väl tog oss in på nått ställe så vart vi värsta vip-gästerna kändes det som iaf, vi blev bjudna på champange och cider, det är inte varje dag det händer :)
lördag, shopping på A6 och ikea
jag vet att det är suddig men den andra lika bilden var inte okej så ni får leva med det ;)
min små sötisar
vi snacka med värsta snälla vakten som släppte in mig och emelie på ATP fast det var 20 eller 18 om man hade studentleg!! (här gick emelie lös emd kameran)
Anton och Jean
Matilda, Anton, Jean, Emelie och Johanna
Johanna och Elin
Jean (janne) och jag
Janne, "Hank", Joel och Matilda
Söndag, chilla runt på ett stäng stan och bara ha kvalitetstid på ett fik =)
Tack för en grym helg tjejer och hoppas det inte dröjer allt för länge innan vi går tsm på jönköpingsmark igen och visar att norrland är bäst :*
(lär nog dyka upp lite random bilder lite dådå och då)

Kommentarer
Postat av: J

Åååååh vad jag saknar er här!! Kom hit så vi kan göra Jönköping osäkert igen mina sockertoppar! Kärlek <3

2011-11-05 @ 01:49:34
URL: http://johannaamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback