tröööt

förstår inte hur man kan vara så trött och seg som jag känner mig just nu. Jobbad till 18 igår och låg sen bara i sängen och såg tv, idag tvingade jag mig upp halv 8 för att följa med mamma och pappa ut och gå efter att nästan blivit "tvingad", kom hem 10 och duschade la mig sen i sängen och vilade/sov tills typ 13 och nu sitter ja i sängen och har tråkigt och är fortfarande trött!! HUR är det möjligt??????
ska iaf iväg och jobba senare idag så måste försöka piggna till innan dess men vi får väl se, får iaf sova efter jobbet! Sen imorron blir nog ingen väckare ställd (A) imorron är det ju farsdag också så då ska väl pappsen och morfar firas och sen på kvällen kanske lite pyssel med mamma och några till, kan bli kuligt =)
näe nu ska ja se om jag kan hitta på nått roligt att göra......
bjuder på en mobilbild på mig och emelie från halloween!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback