regn

är sjukt less på allt regn, kan det aldrig sluta helt seriöst??????

idag har jag återigen trottsat regnet och gått ner på stan, känns som att det är det ända jag har gjort denna vecka (A) men denna gång för att ta en fika med Hanna och prata om allt mellan himmel och jord som vanligt! var mkt trevligt att träffa den flickan igen och få prata lite, men även ikväll står jobb på schemat så ska bege mig dit på ett tag! annars så flyge veckorna fra kan jag tycka, jag hinner typ inte med känns det som iaf, det ända jag gör är typ att sitta hemma eller jobbar och jobbar jag inte är jag på stan med nån kompis så det händer inte så mkt roligt i mitt liv just nu!!

Men nästa vecka blir det lite kuligare iaf, då jag en dag far med thea och emelie till Umeå för lite shopping och fotografering samt far ut med "norrböle" tjejerna plus Thea (fast alla bor inte kvar på norrböle nu men) till min stuga för lite middag, bad och prat =)

näe nu ska jag hitta på nått att roa mig med ett tag!
Hoppas alla ha en trevligt fredagkväll!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback