sorry

sorry att uppdateringen inte är på topp just nu men det är helt enkelt bara för att jag inte har nån inspiration till att skriva och dagarna är inte så händelserika, om jag inte jobbar är jag mest med emelie eller är hemma och degar på så det händer inte så mkt roligt just nu!!
Men lite kort bara, igår for jag och emelie ut och gick i typ två timmar och sedan belönade vi oss med en kopp varm choklad och lite idol / true talet tittande och idag mötte jag upp niklas för lite fika och prat om allt mella himmel och jord vilket var trevligt, har även skakat lite rumpa på zumba på friskvårds ikväll!
imorron umgås ja med julia en sväng innan jag infinner mig på jobbet!
så nu är ni lite mer uppdaterade i min sega vardag =P


på lördag blir det att käka lite mat och se hockey med ett gäng från klassen vilket känns mkt trevligt fast det betyder att jag måste se hockey =P men vad gör man inte för ett trevligt sällskap =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback