massage

Har haft en väääldigt lugn dag idag. Det ända ansträngande var att cykla ner till stan för att få njuta av en timmes rygg/nackmassage och sen behöva cykla hem igen! Hade tänkt träna ikväll men efter massagen kände jag av en täpt näsa så det blir att ta ett bad och sedan krypa ner och kanske se en film eller så för att förhindra en eventuell förkyldning. Så kvällen fortsätter i samma lugna anda som dagen.
Imorron hoppas jag dock på att någon vänlg själ också är ledig och som vill tillbringa nån timme med mig, sen blir det vitberget på kvällen då årets skidskola startar. Känner mig liite nervös då jag fått en röd grupp (dom som kan "bäst"), har aldrig haft en röd grupp så vet inte riktigt vad ja ska göra men har fått iaf nån övning av pappa så förhoppningsvis ska det gå bra ändå!
Näe nu blir det ett bad, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback